Afiqq Blog

01 August 2003

ok, aku dah ada blog ni, gerek kan. jadi aku nak start cerita aku ni. aku skarang kat dlm lab di NYP buat project... sebenarnya aku tak buat project sebab aku malas... tadi tgh aku surfing the internet, aku terkentut-kentut... sekarang ni dah ok dah... tapi rasa mcm nak terberak. aku memang dah biasa jugak melepas kat toilet NYP kat block N tingkat 5 dan 6... tapi susah jugak...

sambil aku surfing aku dgr lagu mp3. lagu2 dari iron maiden, rhapsody, blind guardian, death (favorite!!!), helloween, hammerfall, edgvy dan angra. byk eh? ada lagu betul2 buat perut aku berbunyi. hentakan drum yg laju bagai jet plane dan gitar solo yg begitu mengancam betul2 buat aku happy dan energetic hari ini walaupun aku dalam kesejukan di dlm lab yg betul2 sejuk nak mampos!!!! damn, gonna find the air con switch later.

aku nak tunggu firman call aku ajer ni... sebab kita nak main LAn-gaming kat ang mo kio nanti. Semalam main command and conquer: generals tak dapat abiskan!!!! dua jam plak tu kita main.... aku sebagai army arab dan man sebagai army amerika... aku byk attack tapi man punya defence kuat.... setiap kali aku attack, tank2 aku semua hancur! tapi dia ada special weapon, particle cannon. itu barang memang aku tak dapat nak hapuskan sebab base dia defense kuat. jadi byk jugak structure2 yg important bagi army aku hancur..... tapi itu pun kita tak dapat abiskan! tapi ari ni kita nak main kat tempat lain, nak main Battlefield 1942... pasti gerek dok!!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home