Afiqq Blog

04 August 2003

friday yg itu hari aku gi Macan punya gelanggang kat Yew Tee... aku mula rasa naik syok nak blajar silat Macan balik plak. itu hari, dia punya sembah aku terlupa sikit. malu sak! nasib baik aku kat belakang. tapi heran aku gi tak banyak orang plak. same thing as for saturday kat woodlands CC, sikit orang, tapi gerek itu hari sebab instructors ajar budak2 macam mana nak street fight. gerek dok! baru aku tau yg kalau kita tumbuk kat hidung, nanti satu dari mata kita jadi blur. lagi satu kalau tangan bergerak kaki pun mau bergerak sekali. jadi kalau kita nak tumbuk, make sure kaki nya pun naik jadi kalau tumbuk tak dapat, at least tendangnya dapat.

saturday tu jugak aku gi jamming ngan firman, si yahudi dan rizal. rahmat takde tapi jamming on ajer, sebab aku bilang dorang aku main drum nanti, gantikan tempat rahmat. tapi bila jamming tu, teruk sangat, aku main drum tak brape bagus sangat, hentakannya terlalu kuat dan merepekkan.... tapi syok jugak, dapat main drum heavy metal, susah, cepat dan memenatkan....best!

sunday boring ah.... aku tak kluar, mak bapak aku gi Johor gi rumah saudara, aku nak ikut boleh, tapi aku tak mau, malas ah nak gi sana. kalau gi shopping kat JB ok lah, kalau gi rumah saudara tu semua, tak mau ah, kenal tu kenal lah, tapi nanti aku takde benda nak buat, selain dari mendengar orang2 tua bercerita aje...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home