Afiqq Blog

01 May 2005

pentas wayang baik

tadi aku gi makan kat west coast dgn bapak aku. kau tau... aku beli beef steak kat kedai mamak ni, kedai nya kat belakang, yg kat tgh punya lah tapi dia kat hujung sikit. i tell you, beef steak dia, mee kuah dia, fuyooh, sedap dok. serius. sebab dia peh kuah its dark red, rasanya betul2 rasa ape yg patut kita rasa, kalau korang try kat kedai2 mamak yg lain, color kuah nya merah terang, tu maknanya dorang letak air lebih dok. tu namanya penipu. tapi takpe, nanti kalau ada masa, kita makan kat west coast, aku ajak korang kat kedai tu k.

oh yer, semlm aku gi temasek poly tgk 'Pentas Wayang'. actually kita budak2 mcg sangka its a theatre production, but actually its like a musical production gitu lah, but more on the concert peh style gitu. the tarian kipas was excellent, dikir pompuan pun baik. tapi yg buat cerita power adalah dikir lelaki dorang. sungguh style, kelakar, penuh idea ah dorang ni. and not forgetting, the part where these couple use the botol, ketuk2 buat mcm morse code gitu, kat screen tunjukkan msn messenger. alamak, tu idea baik dok. it was good. i like it alot. tapi aku dgr2 dorang tak berikan tiket2 complimentary for MCG main committees for NYP. tak tau kalau sekola lain pun dpt ke tak lah...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home