Afiqq Blog

01 February 2009

Jaga Adik Perempuan

nak jaga adik pompuan memang susah, kalau dia dah start umur dewasa. bukan aku nak kongkong adik aku walaupun dia dah lebih dari 21 tahun dan sudah bekerja. tapi kalau selalu balik lambat lewat malam, pagi tidur, petang keluar lagi... langsung takde masa nak bertegur sapa, nak ajak berbual2, nak gi jalan2 dgn famili. mana boleh tu macam beb.

pernah sekali dulu tu, aku bersama 2 kawan pompuan lepak kat phat bird dgn aku. aku decided kita lepak sampai next morning, ambik first train. parents one of them takde kat rumah, so dia don't mind lepak sampai next morning. sekali, dah pukul 1pagi, abangnya call. at first kawan aku tak mau balik. sekali dia call lagi, abangnya on the way to phat bird with a taxi suruh dia balik. aku pun boring ah, biasalah siapa tak boring kan. abih takkan nak tinggalkan kawan pompuan yg lagi satu dgn aku aje. so abangnya sampai, both of them went off, left me dissappointed. niat aku setakat nak berbual2, lepak2 dengan dorang. itu aje. tapi abangnya sanggup, dengan taxi datang untuk bawak dia balik.

well now i know how it feels like if i were to be in kawan aku punya abang's shoe.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home