Afiqq Blog

05 August 2003

semlm, iaitu monday yg lepas, aku gi eca belia muda... tapi ini kali, pening sikit lah.. sebab kena blajar script... penat sak.... maklumlah aku ni actor, mestilah kena hafal script kan. abis tu, diorang kata diorang inginkan budak2 lelaki masuk tarian..jadi aku dipaksa untuk masuk... nasib baik ada lagi 3 lelaki yg masuk. and all of them are actors too. baguslah tu... abih aku balik dgn budak2 yg sama. yg si pompuan yg muka mcm Jun tu ada jugak lah, aku pun happy ler. cute lah dia tu... abih tu dia mintak nombor hp aku, aku bagi lah... abih aku cakap suruh call aku mlm tu kul 11... saja nak kacau2 dia, padahal dia mintak nombor stakat untuk call kalau ada apa2 masalah jer... abih dah nak sampai kat rumah, ada orang call my hp, tapi aku check nombor rumah orang, tak tau sape, so i check the first few numbers, 636*****. the number "36" menunjukkan bahawa nombor rumah ni dari penduduk Woodlands. pompuan cute tu tinggal kat Woodlands jugak... entah2 dia tak? heheh...

semlm tu jugak aku gi main Command and Conquer: Generals ngan Man, siak betul.. aku kalah, dia pakai GLA, aku pakai USA, stinger site yg dia buat byk, jadi aku tak dapat gunakan fighter planes aku, dah tu, byk tanks yg aku buat byk2 kena hancur dgn Angry Mobs yg dia buat byk2 jugak! sebab Angry Mobs dia dah upgrade jadi diorang dapat AK-47! jadi aku tak dapat masuk base dia, dia pun buat Scud Launchers. aku tau aku akan kalah... sebab byk important buildings kena hapus oleh Scud Launchers. Dari battle tersebut aku pelajari bahawa, base defense pun important jugak. lagi satu, helicopter pun useful jugak untuk hapuskan angry Mobs.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home