Afiqq Blog

03 December 2004

Balik Dgn Juniors

Syiok ah, plywood dah nak dapat, costumes dah nak collect pelan2, some of the budak2 dah hafal skrips and we have a replacement for one of the role where the original actor wanted dismiss from MCG - Pusaka Seni. this guy, named Asran was a theatre guy too. thats why he acted good just now.

second time i went home with the juniors, get to talk with them ah. i felt odd when they ask me if im single or not, so i said im single ah, still searching, abih Rinie kata aku gatal! hahaha, siak, hehehe.

tapi heran ah, byk yg tinggal bt batok ni! wediah, marni, raudha, yana, aisyah all live bt batok sak! hehehe aku sorang tinggal bt panjang, kesian eh. hahaha. ok aku merepek.

aku jadi host untuk mcg production, partner aku raudha. wow! i feel very honoured to be a host, bukan senang nak jadi host, lagi satu semua orang akan pandang kau! kalau kau salah cakap, malu siot! nasib baik aku dah biasa berdepan ngan ramai orang di atas stage.

this coming weekend aku jalan raya lagi, saturday gi ngan firman dan darny. sunday aku gi ngan budak2 poly dari MIT, yg rapat2 punya ah. dorang kata naik van , kena bayar $10. nak kena save duit lagi ni.