Afiqq Blog

10 October 2006

Sakitnya Hati Aku

blog yang lalu aku ada cakap pasal partner baru aku kan?
alamak... semakin bingit aku dgn partner aku. tapi rasa belas kasihan pun ada.
dia buat silap lagi. officer mintak nama driver untuk itu hari kita kerja(sunday). dia gi bagi nama driver on saturday pulak. officer aku call balik beritahu pasal kesilapan tu. aku terus macam nak meletup bila dia buat silap tu. tapi aku tak marah dia, aku cuma tinggikan suara ajer, berkata kenapa kau kasi nama yg saturday punya. pastu aku terus tak layan dia, baca suratkhabar ajer...

pagi2 pulak aku tegur dia dgn suara yg serious, padahal dalam hati aku macam nak tumbuk dia peh muka. dah tentu2 officer2 banyak masuk ops room nak indent kunci2 office diorang, kita kena lah tunjukkan respectable posture at least. satu officer pompuan tgh nak indent kunci, sambil dia sign kat buku, dia tengok2 kat partner aku. dia tgh duduk kat kerusi dgn posture yang malas sambil tutup mata. bila officer tu belah, aku pun tegur dia, "kau tau tak tadi tu officer? lain kali, tak kira siapa yang masuk officer ke NSF ke, duduk tegak(!!!)"

haiz... sesungguhnya aku tak mau buat dosa kat dia, mudah-mudahan dia cepat2lah pandai.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home