Afiqq Blog

06 August 2003

semlm, tuesday... hari yg boring jugaklah sebab aku takde benda nak buat, hanya berdepan dgn computer kat lab skolah aje. pukul 12 lebih gitu aku main lan gaming ngan Man, seperti biasa kita main Generals. aku pakai China, Man pakai GLA. ini kali perlawanannya takes about one hour only. seperti biasa stinger site daapt hapuskan MIG yg aku buat, 8 MIG yg pergi serang hanya tinggal 2 yg selamat. Tapi China's dragon tank kuat, tank tu keluarkan api jadi senang aku nak bakar Angry Mobs. Sayangnya, aku kekurangan duit yg begitu teruk, lagipun Man attack aku dgn tanks2 dia, dan Rebel Assault yg dgn sendiri boleh tertimbul kat base aku. dan of cos aku tak dapat buat byk tanks, jadi aku tersendat kat base aku ajer. dia pun build dua scud launcher, that's it, i know i lost.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home