Afiqq Blog

27 June 2005

If 12 July Could Have Just Been A Joke

aku dpt ilham untuk tulis blog due to heikal's post, "If 9 June A Reality".

what if my NS which i have to go in on the 12 july was just a joke? like maybe, CMPB bagi salah date dan terpaksalah aku tunggu surat lagi, tak tau bila akan sampai...

if dat happens...

aku akan subscribe anakmelayu every month... if u noe what i mean ;)

aku akan masuk frendster and go to all my friends' friends list... if u noe what i mean ;)

aku akan bekerjasama dgn budak2 andayu yg lain untuk mencantikkan website andayu.

aku akan buat outing lebih2 sikit bersama budak2 andayu(malay cultural group NYP) dan budak2 aku.

aku akan lepak kat andayu peh club room kalau ezlink aku mencukupi

aku ada lebih masa untuk ber-dating dgn siapa2.

aku akan buat lebih perlawanan persahabatan bola sepak antara team andayu dgn team2 dari kelab2 lain.

Begitulah senarai2 bagi kegiatan2 seharian aku kalau aku tak masuk ns dan kena tunggu surat ns lagi... haiz....

hati aku berbelah bagi, satu kata nak masuk ns ASAP. yg satu kata teruskan libatkan diri dgn andayu.