Afiqq Blog

29 November 2005

kerana police case, aku keseorangan

telah berakhir perjuangan young lions walaupun kemenangan tipis mengatasi myanmar 1-0. kerana indonesia menang dlm perlawanan mereka dgn membelasah laos 4-0, vietnam dan indonesia mara ke separuh akhir.

partner rota aku dah clear leave. hari ni adalah hari pertama aku akan bekerja keseorangan kat ops room. takut, mungkin ada, walaupun aku dah lama kerja kat sana. nampaknya, ketiga2 rota cuma ada satu orang ajer, sepatutnya kena ada 2 orang. kita perlukan 3 budak baru, tapi dgr2 kita mungkin boleh dpt 2 ajer. aku tak kisah kalau kerja sorang. actually aku patutnya ada satu budak lama akan masuk rota aku, tapi dia buat hal kat luar, kena police custody. bodoh betul budak tu. kena tangkap sebab involve in gang fights. dgr2 parang pun diorang ada gunakan.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home