Afiqq Blog

21 November 2005

tak dapat bola, main tendang kaki pulak

dah habis kerja, perasaan yg tak sabar nak tgk perlawanan vietnam-singapura makin meluap2. sekali Berita kat Suria spoil everything man. si pemberita kata, perlawanan baru habis. terus dia tunjukkan scoreline, 2-1. alamak... punyalah bingit.

tapi aku tgk jugak lah perlawanan delayed telecast kat tv. bila dah masuk 2-1, aku perhatikan vietnam memang team yg lebih baik dari spura. dorang attack ajer. passing dorang cantik2. habis spura defence hancur berkecai.

nanti dorang lawan dgn indonesia macam mana agaknya... mudah-mudahan dorang main betul2 lah. sebab aku perhatikan, bila lawan dgn vietnam, dorang nampak macam takut2 gitu. bila tak dpt bola atau bola kena rampas opponent, main tendang kaki ajer. apelah.

myanmar boleh kalah dgn laos ni. tu lagi aku susah sikit nak percaya sedangkan myanmar pun sama2 bagus dgn singapura. ni mesti myanmar masih dlm khayalan tau dorang. aku rasa group ni mungkin kita akan nampak kejutan lah. mana tau, laos mungkin dpt kalahkan semua team dlm group yg mengandungi vietnam, indonesia, spura dan myanmar?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home