Afiqq Blog

30 October 2005

Got Drugged!

akhirnya jari-jemari aku dapat berdansa sekali lagi. tak sangka, ada kalanya lagu yg tak biasa dimainkan, jari-jari aku masih tak lupa pergerakannya.
man, darny, hafiz dan aku sendiri, kembali sekali lagi di studio lee di sembawang, memainkan lagu2 yg sentiasa lekat di fikiran kita. trooper, fear of the dark, master of puppets, seek & destroy, semuanya kita hentam. bila aku dah rasa bass gitar tu, aku boleh rasa dia punya power, tapi tu sikit jer. bila dah start main lagu pertama, trooper, fuuyoh! macam kena inject dgn steroids gitu! mcm man cakap, music pun kira dah macam drugs jugak. bila dah rasa, naik stim. kat studio tu, of all the rooms, semua band main punk, emo rock. cara dressing pun tak mau kalah punya kes ah. macam anak2 orang kaya, padahal dorang tu semua MELAYU. kita aje sorang lain, main lagu heavy metal. kita pakai relak, kemeja biru, polo shirt putih, t shirt itam tapi logo kental. ape mau dressing2 ni semua. buang duit aje.

aku pergi ke NYP tgk budak2 practice drama, tarian dgn dikir. tapi aku focus on the drama side lah. so far aku tgk dorang makin baik. budak2 yg baru2 nak berlakon, dorang boleh berlakon, im impressed man. yg dah bagus makin bagus. cuma satu masalahnya dia punya skrips dan jalan cerita ajer. so aku cuba help out in giving some ideas ah kasi lagi cantik. yg penting aku tak mau tukar2 jalan cerita atau skrips dorang ajer. cos at the end of the day, im just an audience ajer. aku cuma nak tolong2 aje. internal probs masih ada. tapi aku berbual2 dgn budak2 yg involved in it supaya jgn buat masalah tu makin teruk, instead huraikan dgn cara baik. hai... anak2 muda melayu ni, makin agresif. senang marah, tak tau nak relak, chill. ni semua salah emo punk. hehehehehe

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Excellent, love it!

March 15, 2007 1:13 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home