Afiqq Blog

14 October 2005

nak nyanyi lagu raya

i played lagu2 raya with my gitar just now. aku terpaksa nyanyi pelan2 sikit, takut nanti nenek aku kata aku ni buang tebiat, baru seminggu lebih puasa, dah start nyanyi lagu raya. heheh. bila aku nyanyi lagu favorite aku, pulanglah dari aisyah, mengalir sikit air mata. sayu beb lagunya. liriknya pun meaningful.................

ingatkan nak cantikkan bilik aku ni. tapi nampaknya harta2 karun yg disimpan di laci2 dan gerobok yg beraneka color tidak dpt dibuang, terpaksa lah setakat bersih2kan bilik ajer. nak cat bilik? tak payah suah. nak tolak tarik gerobok2 ni aje dah menyusahkan.

aku dah dapat gaji. so its time for IT shopping spree man! this time i'm gonna make sure i'll get what i want in my wish list. except Seoul Garden ah... tu nanti2 boleh.

. speaker $ 24
. AGP card $160
. hard disk $ 85
-----------------
$269
-----------------

Gaji $310
Products - $269
-----------------
$ 41
-----------------

aku rasa... beli speaker dulu ajelah.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it »

February 15, 2007 6:17 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home