Afiqq Blog

27 September 2005

Ditinggalkan...

kat tempat kerja aku ditinggal-tinggalkan. ada tiga orang yg bekerja kat ops room, 2 budak lama, yg satu tu aku lah. yg satu budak ni NCO lah, so aku tak pasal kalau dia nak gi mana2. tapi yg lagi satu ni, macam tak kerja langsung. every hour mesti dia gi toilet, dalam 1 jam lebih baru dia balik. kalau tak, dia gi library lepak. oh yer, kat cda ada library, tapi kecik lah. kalau nak ikutkan betul2 aku ni masih understudy walaupun dah byk kerja basics yg aku dah tau. orang kata, seniors memang suka tinggal-tinggalkan budak2 baru. takpe yg penting aku buat kerja betul2.

adik aku mana2 semua ada, tv lah suratkhabar lah. shes involve in the teater produksi oleh NUS, melayu punya. pasti sekarang semua orang dah tau. kat anakmelayu, kat TGIF di suria channel dan sekarang di Berita Harian pulak dorang bebual pasal teater ni. wah, terror betul dorang ah. aku tak jealous eh, im happy for my sister ah cos shes part of this production. can't wait to go and watch... with someone special some more, hehehhee...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home