Afiqq Blog

05 September 2005

Lindsay Lohan Jambu, Herbie Turn Off

jangan tengok cerita Herbie fully loaded kat wayang. tak guna. unless kalau kau nak bagi anak2 kau yg kecil atau adik2 yg masih kebudak-budakan. dah macam citer kartun pulak. kereta Herbie ni mcm2 dia boleh buat. tapi... Lindsay Lohan jambu. serius...

hari sunday tu, siti punya birthday, dia buat kenduri kat rumah dia kat teban. nasib baik lah aku ada izad untuk temankan aku sebab nazrin dgn ed gi jemputan kawin kat tampines jadi dorang datang lagi lambat. kalau aku gi sorang lagi malu aku nanti kan. sampai sana sempat juga dpt baca doa selamat ramai2. bila aku ngan izad dah sampai, aku rasa macam kitorang yg pertama yg datang dulu. tapi bila beberapa budak2 muda yg berpakaian yg agak fashionable dan ala-mat rep tiba, barulah aku tak rasa begitu segan.

aku dapat jumpa kawan2 lama lah walau tak ramai. mereka tu semua dah macam orang2 dewasa, lebih cantik, lebih hansem, lebih seksi dan tak lupa juga lebih tinggi. abih aku dapat tgk gambar2 lama time secondary. syiok ah! muka satu2 berlainan. tapi aku tengok muka aku, macam sama ajer. bezanya waktu tu aku nampak lebih kurus dari sekarang ni.

n siti looked gorgeous with her blue kebaya ;D

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work » »

April 27, 2007 1:09 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home