Afiqq Blog

26 August 2005

Masuk NS, kwn2 Lama Bleh jumpa Balik

aku tak nak kejar2 kan dia lagi. sebab hati aku dah takde perasaan yg kuat lagi terhadapnya. aku tak kecewa ah. walau apa pun, aku akan teruskan perjalanan hidup aku ini. semoga dia akan mendapat seseorang yg baik dan menyintai beliau.

ok so sekarang ni aku nak buat ape eh... aku takde cerita ah. seriusly aku mcm buang masa aku kat computer aku ni sekarang. the stupid spyware masih belum dapat dicari. it pops up tapi tak keluar kat desktop. every few minits mesti dia keluar, thus slowing down my computer! EEeeee! geram aku!

aku tgh dgr lagu metalasia, silantra. lagu baik punya. teringat aku time aku gi konsert Rock Gerek kat fort canning. fulamak, gitar solo baik, bass baik, drum pun baik. best ah. aku nak headbang, tapi aku cuma dgn satu kwn aku ajer, so mcm malu gitu nak head bang. lagi pun orang2 sekeliling aku pun tak head bang, sebab many of them orang2 tua, peminat2 kumpulan Wings ah tu.

alamak, menyampah betul lah 89.7fm ni. lagu rnb pulak dia gi bukak. bingit siak!
oh yer, korang tau tak, bila korang masuk ns, kwn2 lama kau pasti dpt jumpa balik punya. ada satu budak ni, dulu time secondary, dia isap rokok kat luar gym, abih aku sebagai prefect nak tangkap dia, tapi kerana aku seorang ajer, aku pun gi prefect HQ panggil head prefect aku dan beberapa prefects yg lain. kita pun gi masuk gym, tgh dia buat exercise tu kita tangkap dia dan bawak dia pergi jumpa principal sekola. pastu petang aku kena hang dgn kawan dia. mak ai... punya lah takut aku waktu tu. sekali kat BRTC, boleh terjumpa pulak dia kat situ. aku nampak dia aku buat bodoh ajer lah. aku rasa dia perasan aku ah. muka tetap sama, muka melayu tahi. sampah masyarakat.

hmm... mcm rindu pulak dgn andayu...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home