Afiqq Blog

03 September 2005

"Pompuan2"

semlm nazrin sewa proton saga, ajak aku, ed dan izad gi supper. kawan lama aku, siti pun ikut sekali sebab dia tak jadi nak tidur.

first stop kita gi changi village. aku dah kenyang, so aku share meal dgn siti ajer lah. the meal is called Chombi. ada ikan dan ayam dan juga salad, fries, beans and roti telur. pas makan tu kita nak gi tengok 'pompuan2' kat sana. aku tak pernah nampak. sambil jalan2 kat daerah kedai2 runcit kat sana, ada ramai sekali kucing2 yg gemuk2 belaka. cute! ada yg putih segala galanya. ada yg hidungnya hitam muka dia putih. but most of them gemuk ah. aku rasa ada orang kasi makan kucing2 ni semua. senang lah hidup dorang eh. abih aku ada cadangan. aku bukak satu kedai kat changi village, aku collect semua kucing2 yg ada berkeliaran kat situ, masukkkan kan dlm kedai aku. pastu jual ah kucing. merepek eh idea aku.

dah sampai kat carpark ajer, kita nampak 'pompuan2' dah standby kat situ. lawar2 dorang, tinggi lampai. ada yg pakai seksi tapi tak terbuka sgt. ada yg betul2 'on' punya, pakai bra dgn skirt pendek. dah pukul 1 lebih pagi tu. kitorang cadang nak gi geylang pulak. so off we go!

kat lorong2 kita masuk, kita tgk ada ramai lelaki kat situ, mcm seram pulak nak keluar jln2 kat situ. dah tu ada dua anak dara ikut kita, so aku risau jugak. so we just sit in the car moving slowly while looking at the girls. ni kali, dorang tak selawar mana lah. tak tinggi lampai pun. ada satu macam omputeh, haa tu ok ok lah. abih ada satu part ni aku nampak a group of malay guys there. n if i'm not wrong one of the guy looks like my skoolmate in NYP.

last2 kita gi kedai kopi kat kallang area, minum teh sambil berbual2, main topic: about having friends whose a hostess n prostitutes n ex-convicts. we also played games yg menyakitkan hati. hehehe

it was fun going out that day. n thanks for siti for making it much more enjoyable :D

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Www cheap africa calling card Protonix campus cuisinart coffee maker Sabetha web design clomid and herbs Laptops to go Circuit breakers assectories how do i build a barcode scanner

March 03, 2007 7:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

best regards, nice info »

March 07, 2007 6:31 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home