Afiqq Blog

29 August 2005

Wak, i spell, Whisky Alpha Kilo, has return to blogger, Over...

vocation aku: infocomm operator
kerja nya ada kena mengena dgn walkie talkie and radio signals and other stuffs yg ada kena mengena dgn communications. aku akan belajar kat cd academy sampai next tuesday, baru aku akan posted tu various divisions. aku rasa lega setelah mendapati vocation aku ni nampak interesting. i can't wait to learn more tomorrow.

tapikan aku rasa makanan kat BRTC lagi sedap dari kat CDA ah. sebab kat sana ada byk lauk. kat CDA lauk tak byk sgt. dah tu nasinya kita tak cedok sendiri. dorang yg cedokkan. aku tak nak makan nasi byk2 beb. sekarang aku makan kat rumah tak byk seh. best ah. tapi aku rasa aku nak kena gi jogging ah. aku dapat rasa kan yg lemak2 dlm badan aku ni macam nak naik gitu.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home