Afiqq Blog

17 September 2005

Riding Around Bt Panjang dgn Rakan Baru

alamak, aku baca previous post aku yg pasal 'processing' tu macam kental siak! konon tgh feeling ah tu! lek suah , fiq!

dulu time sec sch, aku pernah gi riding dgn kawan aku, ashadi, pinjam 2 basikal dari dia, dari bt batok kita ride, sampai ke west coast drive...

k aku tak sangka, setelah sekian lama, mlm ni aku dpt naik basikal bersama-sama kawan aku yg tinggal kat bt panjang jugak. kita rounding2 bt panjang pastu singgah kat kedai kopi minum teh dua gelas. best ah naik basikal dgn kawan gerek. ada kawan nak ajak bebual. ingat tak time aku gi naik basikal aku gi conquer chua chu kang, yew tee, jurong east n west and boon lay and bt batok and bt gombak? tu aku gi sorang... tapi dah mcm orang tgh feeling feeling; jalan sorang2 hoping for a miracle. merepek ah tu. lepas aku conqeur tu semua tempat, mana aku ada cadang nak gi tempat lain? nak naik basikal gi woodlands tak kesampaian. sebab aku sorang, takde kawan nak gi riding sama2. tapi sekarang aku da ada kwn yg bleh ajak riding, gerek ah.

budak2 cda ops room, tempat kerja aku yg kena kerja sebagai telephone operator tu, cuma satu org je minat metal, dia minat trash metal lebih ah, especially slayer. gerek ah dapat berbual pasal metal2 dgn dia, ada jugak kwn yg sama jenis dgn aku. tadi tu aku gi bukak dia punya cd slayer, haa kau! aku boleh buat kerja tanpa rasa ngantuk atau penat ah!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home