Afiqq Blog

23 September 2005

K Box

sesungguhnya kemalasan aku hampir menjadi2. penyakit 'malas nak blog' ni bukannya ganjil bagi budak2 bloggers.

tak pernah2 dalam hidup lah aku gi karaoke box, aku dpt pergi dgn kawan2 aku. biliknya kecil, sofa nya empuk. tv nya dan sound system orait lah. bila kita masuk bilik ajer, macam rusa masuk kampung. semua berebut nak cari lagu2 untuk dinyanyikan, kat remote control nya boleh di picit2 untuk cari lagu2 kat screen bawah tv nya. tapi aku rasa dlm 1 jam barulah kita mula nak nyanyi. tapi gerek ah singing2 ramai2. takde orang nak kacau, tempat nya pun chill. baru aku dpt tau yg aku tak boleh nyanyi lagu omputeh, lagu melayu yg rock jiwang lah yg paling aku favorite. tapi aku rasa lagu2 duet ah best, ramai2 boleh nyanyi sama2. walau harga mahal, tapi bagi budak2 yg mau chill, mau tangkap stim, mau tunjuk aksyen yg dia peh suara macam taufik, mau duet2 sama itu chick, memang harga tak perlu pandang ah.