Afiqq Blog

08 October 2005

jgn buka kat kedai kopi, dorang masak sembarang je

dah dua hari aku kerja malam kat cda. buka kat sana sekali. kerja mlm kat cda memang senang, tv ada, boleh main vcd lagi. malam pun boleh tidur.

waktu night duty, aku lepak kat luar ops room dgn budak comms satu dgn partner aku, mcm2 kita bebual. semalam tu fire fighting course ada POP. dia kata ramai chicks turun. bila aku turun dari bus nak masuk cda pun ada dlm 3 chicks yg turun dari bus. kawan aku kata, boleh tahan ramai chicks2 tersebut, most of them pakai macam nak pergi clubbing. ah baguslah tu. heran jugak mana si budak fire fighters ni kutip pompuan ni semua eh?

semlm tu aku gi makan kat geylang. seperti biasa, kalau kita beli makan time nak buka, dorang masak sembarangan. nasi aku macam keras2 gitu. tapi nasib baik teh gajah dia sedap. lepas buka tu, kita jalan kat tepi bazar near malay village. lepas beli dendeng, terus menuju ke spore post punya mcdonald's lepak kat sana ajer. malas ah nak jalan2. duduk lepak dgn kawan2 lama lagi best. kalau aku nak gi jalan kat geylang pun, aku akan gi dgn family aku ajer, biar sikit orang dan biar pergi dengan orang yg ada duit, seperti bapak dan mak aku, hehehehe, baru syiok jalan kat geylang.

nampaknya andayu akan membuat hari raya konsert. kita budak2 drama sedang memikirkan cerita apa nak buat untuk sketsa komedi. aku akan tolong2 lah buat cerita ke, datang practie ke, tapi aku tak akan involve in the show lah sebab aku kerja malam on dat day itself. macam sedih pun adalah sebab i will miss the fun ah. everytime ada show pasti syiok punya. especially part camping kat nyp.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on! » »

April 26, 2007 7:31 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home