Afiqq Blog

31 October 2005

tak sabar nak raya

finally aku dah ada hard disk yg baru, 40GB. dah beli, terus pasang beb. but i had to face a few challenges. macam mana nak computer aku tu read hard disk aku? sebab di tak kluar kat windows aku. aku cari punya cari cara2 nak install slave hard disk kat internet, akhirnya aku dpt jugak info. rupa2nya nak kena 'fdisk' itu hard disk baru tu. pastu partition, pastu format.
speaker pun aku dah letak. so sekarang tinggal AGP card aje ni.

lagi 3 hari untuk raya. aku dah semangat ni. baju kurung terpaksa pakai yg last yr punya, tapi tu tak kisah lah. yg lama2 masih tetap lawar. mak aku baru start buat kuih. last minit habis! bilik aku ada beberapa gerobok aku kena bongkar kasi keluarkan barang2 yg tak pakai. aku masih keliru mana nak letak majalah Manja aku yg dah dikumpul sejak the first majalah dorang keluarkan sampai sekarang. aku ada satu tilam queen size kat dlm bilik. parents aku punya, sejak dorang beli katil abt 1 yr ago, itu tilam masih kat dlm bilik aku ni. dorang ingat bilik aku ni sotre kape? bukannya aku boleh pakai tu tilam. nak buat tidur puntak boleh, sebab berat, nak bentangkan kat dlm bilik tak muat. bukan tu ajer, dlm gerobok2 kat bilik aku ni ada bermacam2 langsir, bantal2 dan bermacam perhiasan kawin yg kita ada. dah macam store bilik aku ni. satu store tak cukup nak convert bilik aku pulak.

duit aku dah bagi mak aku. aku cuma ada $100++ ajer untuk spend. mcm tak perlu spend gitu kan. entahlah eh, pandai2 aku lah.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Very nice site! picture of girl in wheelchair

February 23, 2007 1:52 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home