Afiqq Blog

27 November 2005

nak emo pulak!!!

aku paling benci kalau aku langsung takde benda nak buat kat rumah. aku punya off day, hari thursday dgn friday, setakat kat rumah ajer. boleh mati aku! aku asyik kat computer, main game. masuk frendster, anakmelayu pun dah takde apa2 kat sana. mujurlah ada blogsites. boleh baca org2 yg ber-emosi macam aku ni. messenger on pun macam buang current jer.

spore dgn laos, aku kat rumah pakcik aku, ada satu macam open house gitu, tgh tgk bola sama2 dgn pakcik2 aku yg lain, one of them kata, spore ada sleague, gaji players byk, tapi lawan laos pun masih terkial2, sedangkan laos tu negeri dorang tu miskin. facilities pun agak2 tak cukup. jadi nak salahkan siapa? salahkan mat rep-mat rep yg main bola tu atau salahkan coach? patutnya salahkan diri kita sendiri sebab tak mahu turun Philippines support lions main bola! patutnya Stadium Bacolod tempat dorang main tu dipenuhi dgn spore supporters ah, kasi dorang semangat. tapi ape boleh buat, jauh, orang kerja, tak cukup duit.

ooo, baru aku tau kenapa aku boring. pasal duit gaji belum masuk, gaji yg lalu telah masuk ke zone merbahaya. lagi dua minggu, endure... ler aku ni pun, sikit2 nak emo...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home