Afiqq Blog

04 December 2006

Warga Emas... Boleh Dicontohi?


i wanna take this opportunity to congratulate Kakak Dayah, my cousin, happy engagement, semoga pertunangan mu kekal terus hingga ke pernikahan, Insyaallah. pictures click here.

semalam bapak aku dan mak aku involve in masjid al-iman roadshow. aku tak dapat pergi tengok tapi aku dapat dengar complain2 yang mereka hujah. kalau itu roadshow involve satu masjid, kenapa kumpulan2 lain tak datang? hanya kumpulan yg telah kendalikan roadshow tersebut saja yang hadir. just imagine Club Crawl with only one club showcased. nasib baik ada member2 dari RC datang untuk meriahkan suasana including the SCDF, the video police and even permainan gamelan, kalau tidak...

tapi memang kesian tak ramai yang turun, padahal mak aku sampai dua malam tak tidur pasal fikirkan mahu menjayakan roadshow tersebut. aku dapat tolong sikit dengan type dan print some paperwork.

heran eh, walaupun kelab yg mak bapak aku masuk khas untuk warga emas, tapi organisasinya pasti ada yg iri hati, sakit hati, eksyen, yang merajuk pun ada; dah tua2 pun masih berperasaan gitu ke? heheeh kalau Andayu ada production, pasti seratus peratus percintaan antara sesama member berputik. tapi nasib baik lah kumpulan warga emas ni aku rasa member2 dah bersuami isteri, bayangkan kalau yg masuk kumpulan tersebut hanya janda dan duda tua? Eeeee!!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home