Afiqq Blog

04 September 2007

Tulisan Waktu Malam Hampir Pagi

"Syurga"

melayan tiupan angin
tiupan nyaman ke selatan
suria terbenam tiada bulan
hanya bintang menyerlah di awan
Bangunlah...
Subuh hampir habis.


Aku Atau Dia?

aku diam berdiri
melihat dia pergi
melayankan hati
berang diri berapi
kekata pussy dan p***
lain eja sama erti
terlajak sayang, menggila kasih
aku maki diriku ini

siapa yang bersalah?
aku atau dia?
siapa yang marah?
aku atau dia?
siapa cinta siapa?
aku... bukan dia.



jangan tersalah sangka. kekata-kekata tersebut hanya untuk dibaca oleh khalayak ramai. ku ingin menguji diri berapa luas fikiran ku di waktu malam yg hampir pagi. ku juga ingin memberanikan diri menulis apa-apa saja yang tanganku dan hatiku ingin meluahkan.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home