Afiqq Blog

20 August 2008

setahun lagi


perasaan sedih dan hiba, dan juga kecewa, kerana aku masih tidak boleh memberikan yang terbaik.
makin laju aku buat kerja, makin banyak kesalahan aku buat.
tapi kalau aku buat kerja dengan penuh teliti, aku membuang masa yang begitu banyak.
setahun sudah berlalu, tapi masih ada banyak lagi yg aku harus belajar.
atau mungkin sudah banyak aku belajar tapi terlupa.
lupa... penyakit atau memang sudah tersemat dalam darah daging aku?

setiap kali aku sembahyang, aku selalu doa, meminta supaya lepaskan aku dari sifat lupa, lalai dan malas. aku juga minta supaya berikan aku kesenangan dan ketenangan dalam perkerjaan.
Kabulkan permintaan aku Ya Allah.......

setahun lagi... berikan aku setahun lagi. akan aku usaha lebih keras lagi.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home