Afiqq Blog

10 September 2003

Fuyooh!! dah lama tak masuk sini. aku skarang kat office Fullmark Pte Ltd. tgh attachment lah. this is the 4 week i work here. oklah, tempat gerek, workers byk orang muda. yg jambu ada, yg cute ada, yg kelakar pun ada. in fact kat sini pun ada budak2 attachment dar TP. nice people and easy to talk to.

Itu hari aku kerja cashier kat Comex 2003 kat suntec city, under fullmark of course. waktu tu ada satu orang tua melayu datang kat kedai kita tanya pasal inkjet refills. yg gereknya dia ada bawak satu pompuan melayu. Anak dara lawar cute! fuyooh... waktu diorang tgh berbual ngan penjual kat sana, aku pun sibuk2 jugak. tapi setakat dgr ajer apa yg diorang cakap. sekali dorang tersenyum2 abih pompuan tu pun tersenyum2, tiba2 sambil dia tersenyum dia toleh kat aku. aku pun senyum kat dia... ish senyuman dia manis lah. tak boleh angkat! hehe...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home