Afiqq Blog

13 November 2003

alamak... dah salah lah... bukan sayembara teater, tapi pesta pujangga. Dan benda ni langsung tak ada kena mengena dengan BM ataupun RA, kita masuk benda ni under nama NYP. Ok, itu dah settle.

itu hari aku mimpi, mimpi pasal pompuan ni, aku tak kenal dia, tapi dia lawar dan manis sekali. Tak byk yg aku ingat kejadian2 dlm mimpi aku tu, tapi aku ada ingat yg kita keluar sama2 kat Bt Batok, mungkin sebab pompuan tu tinggal di Bt Batok. Tapi yg sedihnya, its just a dream, sebab kejelitaan dan kemanisan pompuan tu adalah the type of girl yg aku impikan... damn.....

itu hari tu jugak aku rasa inilah kali pertama mimpi pasal... seks! heheheeh. orang kata mimpi basah lah. tapi abis aje mimpi tu aku tak basah, itu yang heran. Tapi aku enjoy gila punya! Well seperti biasa, aku tak ingat mimpi aku tu. Heran eh, begitu senang sekali aku lupa mimpi2 aku.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home