Afiqq Blog

14 October 2003

seriusly tak byk yg terjadi dlm hidup aku ni. tapi sudah lima hari aku tak masuk sini, ada jugak lah cerita2 yg boleh aku share2 kat sini ni.

fairuz magnus muncul kembali apabila aku bukak MSN Messenger aku. Aku terus merasa rindu terhadapnya, tapi dia sudah pun berpunya sebab kat dalam personal website dia ada gambar dia dan mata airnya. Sedih memang sedih, setelah byk benda yg telah aku lakukan untuk dia, memang tak dapat aku lupakan kenangan2 manis tu. Aku nangis bila perangai dia masih tetap sama, buat bodoh ngan aku, bila aku bagi message kat messenger, dia respond lambat, abih aku nak tanya pasal kehidupan dia, dia kata tak mau ceritakan... haizzzz... orang kalau dah tak suka tu terus jangan lah message kat messenger aku. ...........................................Ah sudah lah...

Seperti biasa, aku kat kerja, tgh nak lelapkan mata...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home