Afiqq Blog

12 September 2003

ok..hari ni friday. setelah 3 hari practice joget zapin untuk performance pada hari saturday akan datang ni, hari yg keempat, iaitu hari ini, will be the last to get all the steps right. the steps aku boleh dapat dapat tapi belum nampak cantik lagi. heran, kalau mak aku boleh joget, kenapa aku tak boleh kan? tapi aku faham, tarian needs alot to practice, macam silat jugak. jurus 4 bagi silat macan pasrah, aku masih belum cantikkan lagi. kalau yang kat skolah, jurus wajib pun aku ingat yg starting2 ajer. oklah, performing arts is difficult unless you put alot of effort in it. tapi bagi aku, acting senang. performing arts jugak tu. mungkin i am born to be an actor lah... hehehe... lagipun aku kadang2 suka berangan aku acting kat dalam cerita bara dan anak metropolitan, walaupun jalan cerita dia sungguh teruk dan mengecewakan.

setelah aku kat Belia Muda, aku teringin sangat nak direct aku punya own play/teater. tapi aku tak tau kalau member2 BM terima atau tidak. aku ada buat sikit, lum abis lagi sebab belum ada idea lagi. aku ada bercadang nak sama2 keluarkan idea untuk cerita ni. the skeletons of the play dah ada, cuma nak masukkan isi2nya ajer. Tu yang susah.

aku tak sangka siak! tadi aku gi sg.yahoo.com, aku type "nyp+melayu" sekali aku terjumpa satu blog ni, "idah_switzlady". aku baca punya baca, dapat tahu itu bedah punya siak! ehehe, tapi byk ah blog dia. tapi tak kisah lah. aku harap dapat jumpa lagi member2 blogs yg aku kenal. hehehe.

hari ni kerja boleh tahan lah. seperti biasa aku takde kerja. at least dapat surf the net pun cantik jugak. aku dapat berkenalan dgn budak attachment ni yg bernama Firdaus. dia adalah satu2nya lelaki yg berbeza dari lelaki lain. jantan2 ni suka pompuan figure baik. tapi dia suka pompuan yg body besar! i mean besar! dia suka pompuan yg obese atau gemuk. bagus lah macam gitu. memang susah nak cari lelaki mcm gini tau.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home