Afiqq Blog

30 September 2003

Rasa2 macam dah takde cerita lagi aku nak ceritakan. hmm... aku mcm dah naik syiok pergi irc, channel pangkeng. sebab bila aku gi sana first time setelah lama aku tak gi, budak2 kat sana frendly2 ngan aku. dari situ aku rasa aku dah dapat kawan2 baru kat channel pangkeng! best jugak tu. budak2 yg aku mula frendly2 adalah Genit, bboyMas, ladybaekz dan D1na_sotz. dorang open2 dan gerek2! macam aku jugak lah! aku memang suka ber-open2! hehe...

aku semakin rindukan skolah, setelah 6 minggu aku bekerja di office yg betul punya boring dan kerja yg betul punya mengantukkan. tapi aku endure beb, sebab tinggal lagi 6 minggu aje. duit yg aku dapat pun agak lumayan... $520 untuk bulan sept. syiok kan?

itu ari aku gi 'Fiesco 2' kat NYP, kirakan hip hop nite lah, ada break dance performance and rap and singing performance. and of course the main event, the joget2 pun ada. tapi yg buat aku rasa macam gerek bila aku masuk aje, orang2 tegur, mostly gerls! wow! best siak. yg ferst, si adeq dan Azilah dari Belia Muda, pastu si budak Shuqun sec, tak tau nama dia, pastu si budak yg itu ari nak joget untuk BM tapi tak jadi tu, yg kurus2 tu lah. lupa nama dia sape...dan lastly, YAtie...but the whole time aku dgn Yatie aje, kita dua joget sama2 sampai fiesta tu abis...At last! ada jugak gerl yg aku dapat joget! kalau tidak terpaksa joget ngan jantan! arghhh!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home