Afiqq Blog

22 September 2003

another boring and sleepy day at work once again... tapi lepas this week, i will be getting my salary! but the problem is, aku tak mau keluarkan semua duit tu. sebab bank account aku dah less than $500 dan aku cuma dapat $420 untuk bulan ni. ah takpelah. dah gitu, aku kena bayar hp bill sebab ia telah mencecah lebih dari $100!!! Sucks man!

hari saturday aku gi jamming ngan band rueben. rueben merajuk hari tu sebab kena tegur, disuruh diam dan jgn main gitar bila orang sedang bebual. rizal yg tegur dia... hehehe... kesian dia

hari saturday tu jugak aku gi Thomson CC tengok gig "IJ MetalFest" featuring all the black metal and grind-core bands! fuyoooh! tak gerek sangat sebab not my type. kalau lagu2 dorang tu gi masukkan ke dalam cd, pastu bagi aku free, baru gerek. walau macam mana pun, mcm2 orang aku nampak. semua orang pakai bajuu hitam. ada pompuan jugak! fuuh, jambu! pertama kali aku tgk pompuan2 headbanging, dan juga ada satu all girl black metal band! si drummer main power! double bass dia memang mampat! respect siul!
aku dapat tahu bahawa lagu2 grindcore semuanya pendek2. tapi lagunya cukup keras dan heavy! yg sedapnya bila drummer main byk variations of drums, itu yg syiok. tapi bila dah masuk beat 'tak ke tak ke tak ke tak ke tak tak ke tak ' haaa... dah bit boring. dan kerana itu, aku tak sabar nak tgk sanitarium 2 punya gig kat substation

sunday aku gi jamming ngan clockwork. aku, yus, izzam dan kawan yus aje yg datang. tapi aku enjoy hari tu, sebab tak byk orang, budak2 discipline. and all the songs we played turned out quite well. allif tak datang sebab dia ada hal.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home