Afiqq Blog

15 September 2003

Saturday yg lepas, aku ada persembahan joget zapin. Tempatnya di Woodlands RC Zone 4, blk 862. Seperti biasa stagenya kecil tapi memadai lah. Waktu aku tgh joget, tiba2 aku terpijak sesuatu yg sangat tajam! Bila pijak aje, muka berkedut, aku hampir nak terduduk dan steps jogetnya terlupa sikit. Orang ramai nampak sah perasan lah sebab Yatie sendiri nampak kejadiannya. Betapa sakitnya kaki waktu tu. Bila dah abis satu joget, aku gi makan pastu aku gi naik atas stage nak check stagenya untuk buang benda2 tajam. Tapi tak byk aku jumpa. So bila joget yg kedua pulak, at first was alright… sekali terkena lagi! Sial betul!

Sunday tu aku gi Spore Discovery Centre. Ada Family Day kat sana. Aku gi tempat main games. Aku gi tempat game dimana aku kena jatuhkan blocks untuk menang, tapi dia punya queue peh panjang! Betul peh boring siul. Lama plak tu. Tapi yg untungnya dapat jugak tgk pompuan2 melayu kat sana, walaupun tak ramai tapi dorang tu tengok2 kat aku semacam aje. Heheh… tapi aku lum puas gi Spore Discovery Centre. Aku nak gi sana lagi lain kali…

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home