Afiqq Blog

12 September 2003

kerja hari ni boring, sebab takde kerja. rasa punya ngantuk. the time past very slow. i hate it. tapi paling aku tak suka bila aku kena surf internet sembunyi2. nak surf boleh. tapi untuk sekadar cari information ajer. Jadi susah aku nak masuk circles99.com/silatnyp ngan website2 yg gerek2. Aku tgh belajar hypnotism kat satu website ni. Actually hypnotism senang nak buat ah. Setakat berbual2 kat orang tu kasi dia dgr. Pastu jadi. Senang cakap we are playing with his/her mind.

Tadi aku ngantuk sangat kat office jadi aku letak tangan aku kat keyboard sambil tu lelapkan mata. Bila aku terbangun ajer, aku punya document ada banyak huruf s! example: ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Hahahaha! Waktu aku tidur, aku terpicit butang huruf s lah! Nasib baik bukan huruf z! hehehehe.

Hari ni aku kena gi woodlands CC practice tarian untuk performance pada sabtu ni. Sejak aku masuk Belia Muda, byk performance yg aku involve: tarian untuk persembahan kat toa payoh, TariDra (tarian-drama) kat woodlands CC dan TariDra (tarian-drama) kat SMU. Dan pada waktu tu semua adalah waktu aku attachment. Bayangkan lepas kerja abis kul 6pm aku naik free transport dari kerja turun bt batok mrt, naik mrt gi skolah ataupun bishan(BM headquarters). Penat gila gua cakap sama lu. Tapi sebab aku minat sangat dan teringin sangat nak buat persembahan, aku rela.

Dah lama aku tak turun silat NYP, sebab ni semua lah. Waktu Wednesday aku turun ke skolah bukan nak gi silat training tapi gi practice joget dan acting. Bila nampak dorang, aku rasa rindu sekali especially Nazrin, Fizah, Wan dan Izad. Those are my member2 rapat di silat NYP, mana tak rindu kan. Hai…. Aku dapat rasa yg aku ni semakin weak. Aku tau stamina aku dah teruk punya. Sebab aku naik tangga overhead bridge dah penat, Bayangkan! Aku dah bertekad nak dapat gold medal dlm IVP silat competition tahun 2004 setelah kalah teruk dalam final dalam comp pada 2003. Mungkin after my attachment which ends at 8 Nov, aku akan bertekad untuk tingkatkan stamina aku, tingkatkan kesenian seni silat macan pasrah dan buat play/teater yg lebih gerek sekali, walaupun aku belum abis buat play/teater yg pertama pun. Heheh…. That’s my goals for 2004!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home