Afiqq Blog

14 November 2003

semlm RA practice, aku dan adik aku datang kul 7.15, sedangkan practice start kul 7.45 adik yg nak buka kat woodlands, jadi senang, straight terus gi woodlands CC. But end up we had to wait until 8.25 baru Hanisah sampai, dan lain pun ikut skali. The last person to arrive was timed at around 9. haiz... apasal dorang sampai lambat. oklah, pada yg ada hal, itu biasa ah. tapi jgn biasa sangat sak, aku tak suka tunggu orang, lagi2 kalau orang tu datang lambat.

Idea2 yg bernas dari adik dan aku sendiri telah dikongsi kepada hanisah, idea2 tersebut adalah untuk pementasan Belas Nuraga yg akan berlangsung di Tekong. Mat2 army pun nak raya sak, jadi kita dipanggil untuk buat item. Hanisah sangat gembira sekali dengan idea2 tersebut, dan mula rasa syiok untuk practice dgn lebih bersungguh-sungguh. Pelakon2 yg lain? aku tak tau, tengok muka dorang nampak macam suka jugak, except Arrafi. dia asyik bertanya,"abih aku kat belakang kain tu aku tak buat ape2 ke?" kesian pulak dia... dia kena act on one part, pas tu kena tarik ke belakang kain, yg kesiannya, dia tak takde benda nak buat after that... Aku dah rasa serba salah lah... mungkin aku akan fikirkan idea2 apa yg Arrafi boleh buat kat belakang kain tu, daripada duduk kat dlm tak buat apa2... kesian dia....

Adeq(Juwita) datang practice setelah lama dia menghilang kerna dia masuk hospital. kesian kan.... tapi badannya nampak sama aje... tak turun.... heheeheh. wel at least dia peh cute nya tu tetap maintain. ;0) aku suka tengok muka dia sebab dia cute. lagipun dia open jadi kalau dia nampak aku asyik tengok2 kat dia pun, at least dia tau yg dia cantik sebab tu lah orang tengok. dia tak macam pompuan lain, kalau seseorang lelaki tu tengok dia aje... maknanya lelaki tu ada hati ngan pompuan tu, dat kind of shit, then after dat pompuan tu cuba jauhkan diri dia dgn lelaki tersebut. Damn i hate that kind of girls!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home