Afiqq Blog

15 March 2004

Semlm adalah hari yg paling siak yang pernah terjadi pada diri aku. Sebab aku malas nak jln kaki bila nak jumpa Darny kat bus stop yg jauh dari rumah aku tu, aku naik skateboard. Tapi bila nak balik ke rumah aje, skateboard yg aku sedang naik ter'jerk' dan aku terjatuh, sebab tempat jlnnya ada crack. jadi aku terjatuh dan skateboardnya meneeruskan perjalanannya... dan terus masuk longkang besar! Kerana aku tau adik aku suka naik skateboard, aku cadangkan untuk mengambil skateboard itu mlm tu jugak. MALAM sia! aku gi ke depan ending of the canal untuk mencari tangga. jauh jugak jaraknya, kira2 dlm 250m dari mana skateboard aku jatuh. sampai kat ending tu, aku ternampak budak2 tahi lepak kat sana, aku tanya dorang, mana tangganya. baik jugak dorang beritahu aku mana tangganya. sampai kat bawah longkang tu, aku rasa geli. sebab lantainya lecak dgn lumpur. tapi tak tebal lumpurnya. bila aku nak jln aje, lagi sikit aje aku nak terjatuh. selipar aku licin. budak2 tu suruh aku bukak selipar aku. aku pun jln kat lumpur tu. sampai kat satu tempat tu, aku kena pijak air yg tinggi sampai buku lali. So the whole trip aku ambik memakan masa yg begitu lama. pergi kat tangga, turun bawah pergi ambik skateboard, patah balik ke tangga. Damn! So far! Geli pulak tu! Hai...

I've learnt my lesson. Do not play skateboard near the longkang besar, especially when you are NOT a skateboarder.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home