Afiqq Blog

06 February 2004

semalam aku gi main LAN gaming kat ang mo kio ngan man, rizal dan rueben. first kita main jedi knight. game nya sama macam unreal tournament, bunuh kawan2 kau untuk dapatkan points. sape bunuh lebih byk dia menang. boring! jedi knight bunuh orang bukan saja pakai tembak2 tapi pakai jedi punya laser sword (tak tau nama betulnya ape) untuk lawan orang... kinda cool... but stilll the game is boring! aku tak suka ah main mcm gitu. lagi best counterstrike. game nya consists of 2 teams fighting each other dgn menembak orang2 nya sampai mati. kan gerek tu.

pastu kita main Generals: zero hour. malas aku nak bagi byk2 details mengenai permainannya, aku summarize aje. satu part tu aku dapat gunakan bomb trucks untuk menghapuskan rueben punya power plants, best! terrorists yg kat dlm technicals pun memainkan peranan yg kuat dgn menghapuskan oil derricks dan patriot missiles. tapi, GLA punya Antrax bomb betul2 tak berguna. itu benda khas untuk membunuh soldiers aje...sucks....seperti biasa, Man menguasai permainan. dgn menghancurkan kesemua black market aku, aku terus tak berduit. tiba2 rueben datang dgn army nya untuk menghapuskan aku, tapi aku terus surrender. aku tak mau dikalahkan oleh rueben, buat malu aje. lagipun defense aku tak kuat, buat ape nak lawan balik. so army dia menuju ke arah Man. dia hapuskan Man punya power plants untuk tutup patroit missiles nya dgn menggunakan particle cannon. tapi Man ada artillery yg tak menggunakan kuasa elektrik. jadi sikit2 tank rueben dihapuskan. tiba2 datang Man punya comanches, 9 comanches tiba! habis kesemua tanks rueben, dia punya avengers yg ada tiga aje, pun tak berguna walaupun dapat hapuskan dlm 3 atau 4 comanches je.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home