Afiqq Blog

12 December 2003

aku sekarang kat NYP library. sambil aku tgh main internet ni, biarlah aku type sesuatu kat blog aku ni. semalam, wakt mlm aku balik aje, aku tgk highlights SEA games 2003 kat tv. sekali ada event 4 x 100m relay. Singapore won the silver medals while mat2 thai menang gold. aku sungguhlah happy sebab event ni kira yg paling popular punya. bila aku tgk hamkah afik kena interview sambil matanya merah2 dan berair, aku pun tumpang happy jugak, in fact aku sangat terharu. Good job guys!

Hari raya concert di woodlands CC yg akan datang ni, aku tak akan perform sebab orang2 atas scrapped kita punya drama. sebabnya, well, concertnya berbeza sikit sebab all the way dorang buat macam bangsawan gitu, jadi sebelum nak buat performance, kitorang nak kena mengadap kepada sultan dulu, pastu baru bleh perform. yg tak kena ni ialah, teater performance dan bangsawan macam tak kena gaya gitu. jadi teater performance kita tu di'scrapped'kan. Sungguh kecewa... yalah, kalau ikut betul2 punya kesultanan, mana ada teater performance dulu, yang ada cuma, tarian dan silat... Sungguh kecewa... nasib baik ada hari raya concert kat NYP tu. Kalau tak...

aku dah kena medical checkup on the 10th dec, pukul 10pagi. semua berjalan dgn lancar. tapi aku kena PES BP. maknanya aku kena 5 bulan dari asalnya, 3 bulan.... tapi aku boleh dibagi chance untuk turunkan badan dari 87kg ke 73kg untuk dapatkan PES B. aku ada satu tahun untuk turunkan badan. aku sekarang ni dah mula makan makanan yg berkhasiat aje, mlm tak boleh makan, seperti apa aku selalu buat sejak berbulan2 lamanya... Dulu waktu aku abis O level, weight aku 69kg. tak sangka aku boleh naik begitu banyak sekali....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home