Afiqq Blog

09 December 2003

fulamak... dah lama aku tak masuk sini. anyway... hari raya pun dah nak abis. aku dah berjln raya dgn budak2 RA. almost the whole house diorang masak, terpaksalah makan, sampaikan adeq nak terberak2, heheh...

NYP hari raya concert... aku perform untuk drama. tapi silat tak ada... kenapa? sebabnya budak2 semua nak tengok kalau majority nak perform baru perform. kalau semua cakap gitu, macam mana nak tau berapa banyak orang yg confirm nak perform? isn't that stupid? lagi satu hal ni terjadi sebab Wan, the president tak akan ada di singapura during the concert nanti. mungkin sebab Wan takde, yg lain tak semangat... mungkin.... well looks like Wan memang ada banyak influencial dgn budak2 silat NYP. butoh...

aku kat skolah library. tgh nak buat rubai, sejenis poem melayu, aku buat ni untuk pentas pujangga next yr, januari. tapi sayangnya, cerita dari buku hikayat raja2 pasai tidak digunakan, instead dorang dah tukar cerita lain. sedih tu sedih jugak sebab aku gunakan banyak wang dan masa hanya nak cari cerita yg paling gerek dan ada ciri2 kemelayuan... sudahlah, nasi dah pun basi... nak diheboh-hebohkan pun buat ape....kan kan kan?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home