Afiqq Blog

22 December 2003

Kena Sampok, Wdl CC, TFA

satu ari sebelum konsert di woodlands CC, rafi kena sampok, waktu tu hanisah gaduh dgn adeq dan aisya kerana dorang hanisah tuduh dorang paksa rafi untuk buat joget untuk konsert tersebut.

konsert woodlands CC, aku joget dgn azura, aku tak lupa steps2nya cuma ada beberapa steps, kakinya salah masuk...

konsert di NYP, i percaya we did a good job walaupun kita di ketawakan dlm beberapa part yg kita lakonkan. kata izzam, ada orang kata dia tak faham apa yg kita berbualkan. too bad, some audiences cannot accept drama cum puisi yg kita reka. tapi aku percaya kalau kita buat ni untuk performance, boleh menang punya! part hanisah kena nyanyi lagu siti nurhaliza, lupa nama lagu tu, the last verse,. dia nyanyi terus hilang suara.... kesian dia... malu dia... tapi aku tak tau lah kalau berasa sedih kerana part tu, sebab after persembahan kita, hanisah kena sampok, aku tolong pegang tangannya bersama hafiz, rafi, heikal sedang baca2 dan pegang badan dan kakinya. satu budak dari kumpulan Tamed dan dua budak dari Temasek Poly dikir barat tumpang tolong jugak. aku ingatkan nak stay sampai dia sembuh atau di hantar ke rumahnya tapi adik aku suruh aku balik. aku tgh risau gila bila waktu aku nak balik tu... tapi aku tak akan lupakan kata2 hanisah waktu dia kena sampok,"Tak nak! aku Tak nak!" dia berkata begitu sambil menunjuk-nunjuk kat atas. dan juga kata2 izzam bila aku diajak balik oleh adik aku walaupun aku masih nak stay kat sana, membuat aku berfikir panjang, tapi mengerti dari sebalik kata2 nya itu...."jgn nak jadi hero"....