Afiqq Blog

13 February 2004

aku dapat tau bahawa, NYP, dua2 team, tak dapat masuk Gema Puisi 2004. aku kesiankan dorang. aku tak akan katakan yg pelakon2 yg bagus tak perform sebab tu kalah, sebab aku tak tau kenapa dorang kalah. aku rasa macam nak bebual dgn hanisah punya team mengenai competition tu. tapi aku malulah, mana tau dorang masih tgh sedih ke...

tadi kat NYP ada open house. Shida datang ke sana dan aku jadi tour guide dia lah. tak byk benda yg ada kat open house. Game2 punya tempat semua mengarut. Dah lah gitu, orang2 dia yg main game2 tu semua. apa sak. abih aku dapat saksikan persembahan silat nyp. Komen: ramai orang yg involves, byk dari budak2 baru. koriografi lawan antara Ed dan 3 budak lelaki begitu baik sekali walaupun at the end, satu lawan satu ada lambat sikit. bunga2 Mizi was beautiful. budak2 baru (yg pompuan) dapat buat jurus wajib dan agak baik tapi jurus tunggal ada sikit inconsisten. the whole silat show was too long. nasib baik yg 3 lawan 1 pompuan punya part kat tgh2 show, kalau tak orang mungkin dah balik dah. sebab aku dapat rasakan bahawa dorang gunakan terlalu lama masa. unless dorang buat show panjang untuk stage play baru ok, seperti Martial Arts Day atau hari raya show. sebab show tadi, orang2 semua berdiri dan matlamat dorang adalah untuk berjln2 kat NYP. jadi show mesti dlm jangkaan 5 minit sudah memadai. seperti show yg aku dan budak2 silat pernah buat kat SEG canteen. most of it lawan2. 5 minit show. anyway, great job silat NYP! oh yer, not forgetting, the live paluan was a good idea, same idea used in Martial Arts Day 2004! Nice job guys!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home