Afiqq Blog

23 February 2004

let see... apa cerita yang aku nak ketengahkan at blog aku ni.............hmm. Ah yes. K-Amin kawan sekolah secondary aku dulu. kita sama kelas waktu sec1 dan sec2. pastu bila aku kat poly, dia masuk sama kelas ngan aku kat PADA (pendidikan asas daru asyomiddin) madrasah mingguan. tapi dah lama gitu, aku dah dan dia dah tak sekolah kat sana lagi, abih dia pun masuk NS, jadi tak dengar berita dari dia lagi. tapi tiba2, baru2 ni dia call aku, dia dah nak abis NS aku rasa tapi dah pass out lah agaknya. dia call aku berbual2 ngan aku. the thing is, dia nak berbual2 ngan aku, aku tak kisah sangat, tapi jgn lama2 lah. tapi lama2 pulak kita berbual. baru ari ni, dia sms aku, dia tanya aku free tak mlm ni........Aduh! aku tak rapat sangat ngan dia tapi dia nak rapat ngan aku. aku tak biasa macam gitu sak. kalau pompuan, takpelah. abih dia nak ugut aku pulak. aku kata aku kluar ngan kawan2 aku mlm ni. abih dia kata,"get your friends to join me then...ok? at clarke quay mrt, see you guys ok, Great!" aku belum cakap apa2 dia dah kata mcm as if aku dan kawan2 aku akan jumpa dia kat sana. nampak sah mengugut dan cuba nak mempermainkan aku tu. aku bukan orang lemah macam dulu. apa orang kata aku ikut, kerana tak mau sakitkan hati mereka. sekarang aku dah boleh berfikir jauh. aku sorang yg akan decide apa aku nak buat. apa orang kata, itu dorang peh pasal.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home