Afiqq Blog

06 January 2005

EZ-Link No Money! :`o(

aku actually malu nak mintak bapak aku duit untuk tambang bas. sebab aku kena mintak $10! byk kan tu. tempoh hari aje dia kata bill elektrik mencecah $300! dats y lah i'm shy to ask my dad for money. dah hampir 3 hari dia tak bagi pocket money, baru hari ini dpt jugak $2. walau mcm mana pun, biarlah aku simpan pelan2 duit pocket money tu. InsyaAllah, by next week, aku akan dapat $10 to top up my ez-link card.

Ape dia Bang? Gi cari kerja? alah, tak nak ah. malu ah. tak tau ah. alah, lepas NS aje lah eh? eh? Ah? ape kau cakap? Pemalas? Kepla @#%#$^%&&*$%@#@$^ sama lu ah!!! aku punya pasal ah aku nak kerja ke, nak tidur ke, alamak! cekik darah betul!

Hehehe...This Saturday Indonesia lwn Singapore ah... alamak, kalau Meysia menang kan bagus, boleh aku gi KL. dekat kan. kalau indonesia, jauh ah. sayang seh. tapi ape nak buat, waktu semi-final 2nd leg Meysia terus takde semangat nak lawan balik apabila Indon dah score 2 gol. kesian ah aku tengok. Kurniawan main baik ah. Oh yer, aku nak tanya, cable tv ada tunjukkan perlawanan tu tak? sebab aku chk kat internet, Starhub Cable tak tunjukkan itu game ah. nasib baik aku chk channel-channel Meysia. NTV7 yg tunjukkan game tersebut. tak sabar aku nak tgk final kat TV nanti. nak kena beli kacang ah. oh yeah, talking about kacang, lupa pulak ada ice-cream kat dlm fridge aku! murah beb, aku beli kat Shop N Save. $2.80 aje, kira yg besar punya. perisa jagung, fuuh sedap dok!

dah lama aku tak masuk MSN messsenger. do u know why? Cos channel 5 got very good shows to watch at nite. then after dat, i felt sleepy and went straight to bed. The only times i'm online is 7.00am in the mornings and also in the afternoons around 3.00pm But most of the time i'm online to play MUOnline. online gaming ah best! kata ada broadband, so might as well use it all the time you have.



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home