Afiqq Blog

13 December 2005

Mat2 kat TopShop Bugis Junction, Menyampah!

semalam off day aku habiskan masa keluar dgn adik2 aku. syiok ah, rasa macam aku betul2 habiskan satu hari tu ah.

kitorang gi bugis street. aku suruh sister aku choose kan baju untuk aku. sebelum tu kita kat topshop kat bugis junction. tapi yg buat aku dgn adik aku menyampah ialah mat-mat penjual kat sana. dorang memang tak buat ape2 dgn kita, cuma menyampah tgk muka dorang. bila kita dah lama kat sana tgk2 baju, baru si one of the mat tu, tanya kita, "yes, can i help u?" ye eleh, baru nak tanya ape. kita pun belah dari satu.

kat bugis street memang macam2 baju ada, tapi yg byk yg lawar2, baju2 dari thailand. baju-bajunya simple, macam beach wear ada, macam Ongbak(citer thai) pun ada. dptlah satu baju berbutang dgn harga $20 aje. dah tu aku ingatkan nak belanja adik2 aku ni. tgh terfikir nak belanja movie atau makan. end up kita gi marina square pizza hut.

sampai sana dorang kata oven jam, jadi tak ada pizza. spaghetti ada. kita pun jalan kaki ke suntec. fulamak, sekian lama aku tak makan pizza hut. the last time was april 2005, one of my friend belanja for my birthday. tapi ini kali aku pulak yg keluarkan duit. $44 include pizza hut yg christmas punya, ada salsa fiesta yg boleh tahan sedap. abih ada hasbrown yg berbintang. ingatkan tak cukup tau, sekali dah makan pizza piece yg kedua, aku rasa kenyang. nasib baik aku tak order lebih. gerek ah dapat belanja adik2 aku makan mahal2.

pastu kita gi Toys 'r' Us, kita nak cari board game. tak tau board game mana yg gerek, aku nak beli Risk, tapi sis aku ingatkan nak try Cluedo. si little bro aku sembarang, yelah aku yg bayar ape. so aku suruh si dua ekor tu choose mana dorang nak. and they chose the right game man, Cluedo. sebab balik rumah ajer, dlm kul 11.30pm, kita pun try ah main game tu, sampai kul 3.45am! puas hati!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » »

February 01, 2007 10:32 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home