Afiqq Blog

05 December 2005

Smuggling Cigs

inilah masalahnya kalau aku kerja sorang, aku demam ni, sape nak ganti? takkan nak suruh pekerja yg kerja pagi teruskan kerja petang sampai esok pagi untuk cover aku? kesian kan? kalau aku pun tak mau.terpaksa lah aku pergi kerja jugak.

n dat was yesterday. today, went back home, my fever subsides, even though i didn't eat any pills. yesterday nite, we were about to sleep when a few police officers came. cos got one trainee kena caught for smuggling rokok. dorang datang sebab nak inform kitorang lah, jadi kita tahu dia kat mana, so far dia dah masuk kat dlm lock up kat clementi. kat woodlands checkpoint ada operation ah. so i guess dat guy memang nasib tak baik. abih yg boringnya, aku kena tolong duty offficer aku buatkan report. alamak. abih tu bila dia rasa macam salah, dia tanya aku, salah ke tak, so aku bagilah idea aku. tapi dia tak dengar kata aku, end up dia ikut suka hati dia jugak. kalau gitu tak perlulah tanya aku. aku malaslah nak layan.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home