Afiqq Blog

26 October 2006

I Am Sorry

second day raya i went out alone to escape from guests coming to my house. and its only me and my nenek. so boring. i dunno how to cater the guests some more. so i went to Funan IT Mall and check out some softwares. then i came across these pc games that can be played free for the 15 minutes. so i tried this new game called Company of Heroes adn let me tell you, this game rocks!

if you like Command and Conquer Red Alert and Generals and you love World War 2, Company of Heros is the game for you. go try this game at Challenger, 4th floor at Funan IT Mall. oh and because its so good, i played the game for almost 2 hours.

second day raya not happening yet. i saw very few malays with baju kurung. wait till saturday.

ok ni part serius. kepada sesiapa yang aku kenali yang membaca blog aku, ingin aku meminta ampun dan maaf segala dosa yang pernah aku lakukan terhadap korang2 yang sedang membaca post ini. sesungguhnya kita memang tidak lepas dari dosa dan dosa pada manusia, kita minta maaf pada manusia. aku sedar ada di kalangan korang, aku pernah sakitkan hati korang dengan kekata2 yg menyakitkan hati dilontarkan dari mulut aku sendiri. aku mintak maaf. akhir sekali aku nak ucapkan pada semua, selamat hari raya aidilfitri.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home