Afiqq Blog

20 October 2006

My Team in Master League Winning Eleven 8


aku dah main 2 season. so far team aku cuma menang Divison 2 Cup. League belum menang lagi, sebab tu aku masih tersendat kat division 2.

anyway, finally i pay the money for my bass guitar. $150. i love the sound, the body is nice, its a 5 string, and it has extra boost sound if u put in a 9 volt battery, and its second hand.

bilik aku sudah separuh kemas. ingatkan nak cat bilik tapi aku malas. hari raya makin terasa gereknya. tapi terasa sedihnya jugak sebab ramadhan dah nak habis. aku dan adik aku dah cadang apa nak buat bila hari raya pertama.

untuk mengelakkan budak2 kecil dari berkeliaran, lagi2 masuk bilik2 rumah kita, kita akan sewa VCD2 kartun yang terkini dan mainkan di tv kat living room jadi dorang boleh duduk diam2 sambil menikmati kartun tersebut. tapi sayangnya orang2 tua tak boleh tengok tv lah. tapi tu tak kisah, sebab dorang datang rumah bukan nak tengok tv apa, dorang datang nak tengok nenek aku.

komputer aku akan ditutup. game controller, cd2 game aku ku sembunyikan. gitar2 akan digantung diatas dinding. tu semua out of bounds untuk budak2. untuk sepupu2 aku yang dah boleh digelar sebagai young adults akan kusediakan satu bilik untuk kita berbual-bual, bersembang dan bertegur sapa, jauh dari pandangan makcik2 dan pakcik2 kepo.

last but not least, since rumah aku ada dua refridgerator, aku akan pastikan 2 beg ice cubes dibeli awal2 jadi tak payah nak turun naik kedai berkali2.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home