Afiqq Blog

20 September 2007

Aku Buat Orang Nangis Lagi

buka puasa ramai2 with the guys at jalan kayu were great. after the break fast, we went to what they call Yishun Dam, which actually is seletar reservoir, i think.

as usual gua kena kacau, diberi bermacam-macam soalan yang merepek. heikal sejak semenjak dia single, dia dah makin merepek. bila dia buat joke(fitnah) dengan budak2 lain yg mengatakan aku kocok dlm TFA semasa menonton 'Raya dot dot dot' budak2 ketawa hampir percaya. macam sial. nasib baik aku ni baik, kalau tidak aku dah campak nasi beriyani kat muka lu!

ok anyway i give some comments about LA'07 yg suah lepas tu. just giving comments as an audience lah. sorry eh wirna aku buat kau nangis. kau mintak jawapan yg 'honest' jadi aku bagi ler yg honest. tapi takpe, cerita suah lama sangat nak diceritakan. nanti raya aku mintak maaf lagi k.

pendek kata, aku rindu dgn andayu. boring ah asyik kerja aje. dah lah takde girl. nak cari date pun susah! ehehehe. kat tempat factory aku pun banyak china girls, boring aje... never mind puasa mesti mau power, pastu kita raya puas2.

i'm going Genting n KL actually this friday. so budak2 skodengz, sorry eh cannot go iftar with u all. insyaAllah, kita raya sama2.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home