Afiqq Blog

20 October 2007

pekerja keras

"treat this company as your own."
kata2 yg bernas dan "mendalam" dari boss aku.

terlalu byk sales patutnya bagus. tapi production punya side yg tak dapat catch up. sebab tu dorang kena balik lambat. aku dan aku peh manager, kerana ingin ambil hati dorang untuk terus overtime, kita pun stay back sambil habiskan kerja2 belen yg kita ada. dah kul 10pm boss call. dapat tau kita masih kat tempat kerja, jadi dia patah balik untuk bawak kita balik. instead dia berbual2, memberi perangsang, memberi komentar dan sebagainya,habis kul 11pm. bukan nak action aku ni pekerja yg hardworking, tapi aku sayang dengan company ni dan aku ada kawan rapat jugak. jadi tak kisah lah kena balik lambat.

esok jalan raya yah!
dah lama tak pakai baju kurung baru aku ni!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home