Afiqq Blog

06 November 2007

Wanita Bagaikan Bintang Bila Bercinta

amacam?!

lama tak gi makan kat tanjong pagar keretapi tanah melayu. aku pergi sana dengan kawan2 aku. aku pun makanlah black pepper beef fried rice. sekali aku makan, dia peh beef peh sikit, alamak.... patut letak aje black pepper veggie fried rice. yg banyak sayurnya pulak.

itu ari punya friday balik malam gila. pergi al-majlis berbual pasal suka sama suka. dia suka si dia ni, dia ni suka si dia.

saturday, lagi sekali punya merepek. takde orang ajak keluar. betul merepek.

sunday aku pergi jemputan kawin si Ali, rakan kita sama2 diploma dulu. terjumpa tiga orang lama MCG-NYP/belia muda. berbual jap dgn dorang kan. lupa nak tanya nama dorang. sebab aku tak ingat nama dorang.

fulamak, cerita Stardust gerek. memang sepatutnya itu cerita nak kena tengok dengan girl, baru power. sayangnya aku tengok dgn dua kawan lelaki aku pulak.

bayangkan kau yg pak sanggup, nak cari bintang yg jatuh ke bumi untuk pompuan yg kau suka, tapi dia mata duitan punya orang, tapi kau dah suka sangat. cari peh cari, rupa-rupanya si bintang tu menjadi pompuan yg sungguhlah baik dan boleh tahan punya cantik. dah lama2 kenal, dia jatuh cinta kat bintang tu pulak. aku cerita memang tak syiok. tapi ini cerita memang sungguh romantik dan berfantasi. ada witch pakai power2, ada kapal yg boleh terbang dan ada castle yg tingginya gila babi. dan pompuan tu akan menyala bak bintang di atas langit kalau dia rasa cinta dan gembira.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home